şansını mı denemek istiyorsun? öyleyse, rastgele bir yazıyı okumaya ne dersin?

ziptime!

uzun süredir blog ismini değiştirmeyi planlıyordum. Bugüne nasipmiş:_). Bugünden itibaren daha kısa ve akılda kalıcı olacağını düşündüğüm
www.ziptime.blogspot.com adresinden sizlere sesleniyor olacağım.
Daha iyi bir isim bulamadın diyenlere kalanlarla yetinmek zorunda kaldım demek istiyorum. Bir anda parlayan gözbebeklerimle bence dahiyane olan isimlerin çoktan kapılmış olduğunu görünce hayıflanmadım değil.
Gelelim blogumda neler değişeceğine.Tek kelime hiçbir şey:_) Aslında yeni birşeylerle çıkmak isterdim karşınıza ama bir müddet daha bu tasarım ve içerik ile devam edeceğim.
Blogu taşırken yolda kaybettiğim şeyler olmadı değil! Üyeler , yorumlar,paylaşım, okunma istatistikleri gibi.Üzülmedim değil ama "daha iyi günler göreceğiz, güneşli günler" avuntusu ile yola çıktım bir kere.

Tüm yazdıklarıma rağmen hiç herşey olup bitmiş değil. Sizlerin de farklı fikirleri varsa bekliyorum.Kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

 
Ziptime