şansını mı denemek istiyorsun? öyleyse, rastgele bir yazıyı okumaya ne dersin?

Corona Günlükleri- #EvdeKal Ama Nasıl?

Korona salgını sebebiyle sıkışıp kaldığımız evlerde kendimize yeni alışkanlıklar ediniyoruz. Kafayı kırmadan yaşamak için sosyal hayatın içinde daha fazla olmaya çabalamalıyız diye düşünüyorum. Arkadaşlarımız ile yan yana gelemesekte, görüntülü konuşma yapabiliriz. Daha fazla kitap okuyup yeni denizlere yelken açma şansımızda var. Mutlaka evin içinde de olsak egzersiz yapmamız  gerekiyor.  Özellikle evden çalışmaya başlayanlar için mutlaka bir zaman planı ve bir alarm olması lazım.  Çünkü ara vermeden çok uzun süre çalıştığımı fark ettim.Bu da bir süre sonra sağlığınız ve ruh halinizde mutlaka bir tahribata yol açacaktır.

Peki ne yapabiliriz yukarıda saydıklarımın dışında ?
Mesela online bir çok platform bedava eğitimler sağlamakta . Merak etttiğiniz, ilgi duyduğunuz konularda veya hobi edinmek istiyorsanız  bu eğitimleri almak için tam sırası. Aşağıda ücretsiz eğitimlerde sunan önemli kaynakları sizlerle paylaşıyorum.




Müzik dinlemeyi seviyorsanız, online konserler de ilginizi çekebilir. PollProduction youtube kanalı tarafında  40 gün boyunca canlı konserler planlanmış. Postproduction youtube de arayıp ordan izleyebilirsiniz. Ayrıca aşağıda yerli ve yabancı sanatçılar için tarihlerin bulunduğu web sayfalarını paylaşıyorum.

#EvdeKal konserleri Yerli Sanatçılar


#EvdeKal Konserleri Yabancı Sanatçılar

Gelelim Netflix konusuna:_) Şu ana kadar ki izlenimim insanların çok fazla netflix başında zaman geçirdiği. En azından benim yakın çevrem:_) Özellikle merakla beklenen dizilerin yeni sezonları gelince, herkes hunharca saldırdı:_) Tamam anlıyorum bunalıyoruz, sıkılıyoruz ama saatler izleyince sonra tüketecek bir şey kalmayacak.
Zaten koronadan öncede zaman planı olmayan bizler için iş çığrından çıkmış olacak. Uyku düzeni bozuluyor, bolca  yemek yeniyor , egzersiz yok. Sonuç olarak tombik ve psikoloğa ihtiyacı olan insanlar haline dönüşeceğiz diye hepimiz adına korkuyorum:_)

Sağlıcakla kalın...




Hiç yorum yok:

 
Ziptime