şansını mı denemek istiyorsun? öyleyse, rastgele bir yazıyı okumaya ne dersin?

Buradan Taaa Oraya Gönlünden Ne Uçarsa!



Bir ilköğretim okulu için yola çıkmıştık en başında ama duyarlı insanların sayesinde daha fazlasını yapabileceğimizi düşündük.Günlük hayatta kullandığınız bir kalemin bazıları için lüks olduğu,kırık dökük binalar da iç içe geçmiş sınıflar da geleceğe çakmak çakmak bakan bu çocukların gözlerinde ki ışıltıları hiç kaybetmemesi ve onların da ilerde başkalarının elinden tutması için yardımlarınızı bekliyoruz.Onlara Yaşar Kemalleri,Ömer Seyfettinleri tanıma fırsatı verelim,üşümeden okusunlar ,sevgiyle baksınlar ve geleceğimiz olsunlar.


Nasıl Yardım Edebilirim ?

-Her türlü kitap (Roman,Hikaye,Test ve Hazırlık Kitapları vs.)
-Kalem,silgi vb.Kırtasiye malzemesi
-Giyecek
-İlk Öğretim Çağında ki çocukların Kullanabileceği Eşyalar.

Nereye Yardım Ediyorum ?

-Ardahan İli Hanak ilçesin de ki ilköğretim okulları

Yasal mı ?

-Gerekli başvurular yapılmış,İzin alınmıştır.

Yardımlar Nasıl ulaşacak ?

-Bizzat kendimiz dağıtacağız ve herkeslere selamlarınızı ileteceğiz:_)


Hiç yorum yok:

 
Ziptime