şansını mı denemek istiyorsun? öyleyse, rastgele bir yazıyı okumaya ne dersin?

Başlangıç

Geçen akşam Inception filmini seyrettim, aslında çok umutlu değildim DiCaprio sebebiyle ama tamamen yanıldığımı anladım Filmin konusu başta saçma gibi görünse de aslında gerçeklik payı var. Hep hayaller kurarız, hayata dair, sevdiklerimize dair ama bunları bazen gerçekleştiririz bazen de hüsran olur. Ya peki gerçekten aslında şu anda bir rüyadaysanız ama farkında değilsek yada rüyalarınızı kontrol edebilseniz nasıl olurdu? Rüyanızdan uyanmak ister miydiniz? Böyle yapabilen insanlar
varmış,rüyalarını istedikleri gibi yönlendiriyorlarmış. Bazen bende rüyada olduğumu anlayabiliyorum ama tabi kontrol edemiyorum.Ama yinede bir şekilde edebilseydim, uzun bir süre kalmak isterdim herhalde rüyada. bir çok kişi uçmak istiyormuş mesala, ben uçmak istemem, eğer yapabilseydim, eskiden yaşadığım bazı anları tekrar görmek isterdim, yada çok uzun yıllar sonrasını düşlerdim Ama bu şans kısıtlı olsa dahi elimizde.Rüyanızı kontrol edemeseniz de herhangi bir an beş dakikanızı verip gözlerinizi kapatın ve güzel şeyler düşleyin.Belki de bu rüyalarınızın başlangıcıdır.

Hiç yorum yok:

 
Ziptime