şansını mı denemek istiyorsun? öyleyse, rastgele bir yazıyı okumaya ne dersin?

Sinema

Bundan bir kaç gün önce izlediğim İtalyan Sineması yapıtı olan film üzerine (Benim Adım Aşk-I am Love)biraz uzunca eleştirilerde bulunmuştum.Hani olay nedir derseniz? Ana fikir olarak, madem iyi vakit geçirmek için gidiyorum sinemaya ,film bunu sağlamalı diye düşünüyorum en basitinden.Sanatsal kısmını sanat eleştirmenlerine bırakıyorum.

Birde şöyle bir klişe var imdb ve benzeri ,teması sinema olan sitelerde ki puanlamaya bakarak filme gitmek.Aynı açıdan baktığınız kaç kişi puanlama yapmış olabilir ki!Film 7 puan almış iyi olmalı beklentisiyle koltuğa oturup sıkıntıyla kalkmamak için seçim yaparken kadro ve konuya bakmayı tercih ediyorum ondan sonrası şans,nasip ve kısmet.

Bir özet geçmek gerekirse ,sanat sanat için değil halk için yapılıyorsa o zaman anlaşılır olmalı.Sonuçta toplumumuzun hepsi sanat tarihi okumuş,çok iyi resimden anlayan,müthiş sinema eleştirmenlerinden oluşmuyor.Bu şu demek değil basit ve sıradan olmalı, hayır kabiliyetler ölçüsünde anlaşılır olmalı.Tabi ki işin uzmanlarının yorumları ile bizlerin bakış açısı derinlik bakımından çok farklı olacaktır.

Bu kadar serzeniş den sonra Boolywood yapımı bir filmden bir kuple ile sizleri başbaşa bırakıyorum:_)

Hiç yorum yok:

 
Ziptime